CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 31, 2008

mLM nEw yEAr!!

huh..baru blk dari bbq..huhu..penat gk r bermain dgn asap..api..bara..hujan n mic..hahaha..thn ni beza sikit cara smbutan aku dgn tahun lepas..citer thn lps dl eh

huh..thn lepas..time tu kt umah tembesu lg..n still ddk dgn kedua2 ex-osmet aku..hmm..petang tu..dua2 nk kuar...k huda join budak2 ni g ampera..aku mls nk join yg tu..1stly sbb aku x suka ramai org mcm tu..sesak..nnt aku sakit pale n ilg mood x pasal2..hmm..ke2 sbb aku rasa mcm bahaya jer..huhu..n utk k husna lak, die join kt umah dr muzaki kalau x silap aku..majlis tu, diorg kata 10 org je yg blh g..ntah r..abg efan xde mencadangkan nama aku pn..so..xleh g..tp last2, diorg kata blh join..tp aku xnk atas sbb2 tertentu..huhu..so..lastly, aku ddk umah sorg2..mlm tu tgk citer batman smbil men msg dgn ***, pacarku ketika itu..then, tiba2 terpikir nk wt kad utk dua2 osmet aku yg x blk lg ni..huhu..dh siap tu, aku tmpl r kt dinding rumah..pastu tunggu diorg blk..dh pukul 1 ni..xblk2 lg..mata aku pn dh ngantuk..so, aku kunci pintu n masuk tido dl...tu r kesah thn lps..huhu

thn ni..aku keluarlah gk..bersosial ckit..aku pn dh xde osmet dh..so,aku join bbq dgn felly n the gang..bdk 3rd year pn ade wt gk..tp ada r sbb2 tertentu wt aku xnk join diorg..amtlah best skali bbq ni..ok r gk..byk benda kitorg wt..bakar2..mkn2..nyanyi2..nari2..men game..mcm2 r..kali ni, aku juz msg dgn k oni..tp tu pn dh ckp menggembirakan aku..sbb even die kt malaysia, die still ingat aku..huhu..cyg k oni..then..afta firework, aku pn blk umah..huhu

baca r btol2 n bandingkan..n korg akan tau..ape msg yg aku nk smpaikan





No comments:

Post a Comment